Bývalý šéf Forbes Bureau poskytl intel-info o 9/11 WTC a 3/11 Fukushimě.

23. 7. 2017

Jen málo lidí dalo v sázku svůj život takovým způsobem, jako to udělal novinář Benjamin Fulford. Sešel z vrcholu své žurnalistické kariéry, tučného platu a přístupu skoro ke všem dveřím, které chtěl otevřít, a jako bývalý šéf časopisu Forbes v Asii a Tichomoří odešel v nesouhlasu s masivním cenzurováním. Od té doby začal psát zprávy o geopolitických událostech. Elity si přály, aby to nedělal. Pouštějíce informace veřejnosti na širokou škálu témat, včetně 9/11 a 3/11 Fukushima, Fulford upoutal pozornost mnoha lidí po celém světě a dokonce přežil i 5 pokusů o atentát.

Časopis „Volná Mysl“ měl to štěstí, že byl schopen rozhovor s panem Fulfordem udělat.

 

1. Jaké je vaše vzdělání a žurnalistické pozadí, Benjamine?

Moje vzdělání je rozmanité. Šel jsem na střední školu v Mexiku a Kanadě a studoval jsem ve španělštině a angličtině. Moje střední škola byla ve francouzštině. Když mi bylo 17, šel jsem do Amazonie a studoval jsem u šamana Shipibo na břehu řeky Ucuyali v severním Peru.

Moje vysokoškolské vzdělání bylo v Sophia University v Tokiu a University of British Columbia ve Vancouveru, Kanadě. Můj titul je v asijských studiích se specializací v oblasti Číny. Nicméně, protože jsem absolvoval asi 10 let vysokoškolských kurzů, považuju se za člověka s širokým záběrem.

2. Mluvíte také více jazyky, ano?

Ano. Rodilý nebo téměř rodilý v angličtině, japonštině, francouzštině a španělštině. Konverzační schopnost v mandarínské čínštině a v různých románských jazycích.

3. Byl jste s takovou známou mediální společností (Forbes), copak způsobilo, že jste opustil svou práci?

Existovalo mnoho důvodů, ale hlavně to mělo co do činění s cenzurou. Když byla Citibank vyhozena z Japonska, protože byla chycena při praní špinavých peněz pro zločinecké gangy, Forbes by z toho neudělal příběh, přestože mými prameny byli úředníci z ministerstva financí, kteří mluvili na záznamech.

Poslední kapkou pro mě bylo, když mě požádali, abych udělal příběh o počítačové softwarové společnosti. Šel jsem na Filipíny, abych navštívil jejich laboratoře, a když jsem tam přijel, šel jsem navštívit tvůrce viru „Miluji tě“, který způsobil škodu v hodnotě miliard dolarů. Prohlásil, že za vytvoření tohoto viru mu zaplatila jedna antivirová firma.

Myslel jsem, že jsem všechny předběh, ale moji redaktoři odmítli dát tento příběh na papír, protože si mysleli, že se stávám „nespolehlivým.“ Pak mi pan Nakagawa, jeden japonský obchodní manažer, vysvětlil, že skutečný důvod, proč byl příběh zrušen, byl proto, že antivirová firma zaplatila Stevovi Forbesovi 500 000 dolarů, aby můj příběh zabili. To byla pro mě opravdu poslední kapka.

Bylo však pro mě dost drsné, muset se vzdát dost tučné pravidelné měsíční výplaty a prestižní vizitky, která byla schopná otevřít tolik dveří. Chápu, proč se mnoho firemních novinářů vydává cenzuře a kontrole, aby mohli udržet svůj životní styl.

4. Uvedli jste, že japonská královská rodina vám ukázala důkazy o tom, že 9/11 byla „práce zevnitř“, a že to byl váš druh velkého „probuzení“. Dokážete to trochu rozvést?

Chystal jsem zveřejnit knihu, která odhalovala korupci v Japonsku. Den po odeslání prvních dvou kapitol mému agentovi mě zavolal Kaoru Nakamaru, bratranec císaře Hirohita, který mi řekl: „Vím hodně o temné straně Japonska, ale nevím nic o temné straně Západu“. Setkali jsme se a on mě požádal, abych knihu nevydal, protože to není to, co jsem opravdu chtěl udělat ve svém srdci. Pak mi dal video z 11. září.

V té době jsem si pomyslel, že „toto je jedno z těch anti-semitských videí o spiknutí, o kterých jsem četl v New York Times.“ Tak jsem se zdráhal dívat se na to. Nicméně, když jsem to udělal, opravdu se mi otevřely oči a posunulo mě na to na cestu intenzivního výzkumu historických pravd o útocích pod falešnými vlajkami skrye celé věky.

5. A napsal jste knihu o 9/11, je to tak ?

Ano, udělal jsem to a z knihy se v Japonsku stal bestseller. Zde je odkaz.

6. Váš hlas byl také velmi slyšet v tom smyslu, že Fukishima je úmyslným zločinem proti lidskosti. Mohl byste to prosím nějak vysvětlit?

Nejdříve byly japonské úřady varovány před 11. březnem 2011 australským vládním agentem jménem Richard Sorge (nyní Alexander Romanov), že byla do Japonska propašována 500 kilotunová jaderná zbraň ukradená z v roce 2000 z ruské ponorky Kursk za účelem jaderného teroru proti této zemi. Sorge mi to také vyprávěl a já o něm napsal.

Sorge byl pašerákem drog do Japonska více než 20 let a šel o tom informovat úřad, že byla, společně s jeho obvyklou drogovou zásilkou, zaslána také jaderná zbraň.

Bomba byla nejprve převezena do bývalého domu předsedy vlády Yasuhira Nakasoneho v Hinodecho v západním Tokiu. Pak byla následně převezena do budovy sdružení Severokorejských občanů.

Později, podle Takamasa Kawase, z japonského vojenského zpravodajství, byla bomba vzata na palubu hlubinné vrtací lodi Chikyu.

Zprávy lokálních médií potvrzují, že Chikyu vrtala hluboko do mořského dna v přesném epicentru zemětřesení, které pak zasáhlo Fukushimu před 11. březnem 2011 (nebo 3/11, jak tomu říkají v Japonsku).

Po tsunami a jaderném útoku na Japonsko byl křesťanským pastorem jménem Paolo Izumi osloven člen japonských obranných sil, který řekl, že je součástí 15 členů posádky, která rozložila bombu na 5 menších jaderných zařízení, a že tyto byly uloženy do vrtů Chikyu do mořského dna. Domníval s v době, že se účastní vědeckého výzkumu zemětřesení.

Po teroristickém útoku byli všichni jeho kolegové zavražděni, takže hledal útočiště u pastora. Osoba je nyní chráněna v rámci programu ochrany svědků a je ochotná svědčit veřejně o tom, co se stalo.

Je toho mnohem víc, takže prosím, vyhledejte si mé zprávy, abyste viděli i mé předchozí články o tomto tématu. [Poznámka redakce: Benjamin požádal, aby tato kniha:

https://archive.org/details/fukushima

https://www.scribd.com/document/312264259/fukureport1b-pdf

byla přečtena a sdílena diváky tohoto rozhovoru.]

7. Takže to je nějaký druh globálních elit, které pomohly zorchestrovat 9/11 a Fukushimu?

Forenzní stopy důkazy vedly k osobě jménem Petr Hanz Kolvenbach, bývalému šéfovi jezuitů a svobodozednářské lóže P2, v Itálii. Tito lidé směřují k tomu, aby světová vláda byla pod jejich přímou kontrolou.

8. Byl jste prvním novinářem (podle mých znalostí), který veřejně psal o tom, co je známé jako globální kolaterální účty. Můžete vysvětlit, co jsou tyto účty zač, a také poskytnout nějaký historický vhled, stejně jako jejich zamýšlený účel?

Znovu by to vyžadovalo knihu samu o sobě. Krátká verze je, že od římských dob Západ posílal zlato a stříbro do Asie výměnou za hedvábí, keramiku a koření. To znamenalo, že asi 85% světových drahých kovů skončilo v Asii, většinou pod kontrolou různých asijských královských dynastií.

Toto zlato bylo používáno k podložení Bretton Woodského systému. Když však Západ porušil své sliby, že Marshallův plán bude aplikován pro celý svět, a začal ho uplatňovat pouze na země G7 pod jejich kontrolou, tok zlata byl odříznut.

Spojené státy tak na začátku sedmdesátých let vyčerpaly zlato, což vedlo k Nixonovmu šoku, když byl americký dolar odebrán ze zlatého standardu a byl tak zaveden standard ropný.

Petrodolrový standard je nyní nahrazen zlatým standardem, ale proces není dokončený a mezi západem, který má euro, americkým dolarovým systémem, prosazováním tisku jenů a také Asijci, kteří mají fyzické zlato, jsou i nadále tlaky.

9. V srpnu roku 2011 jste napsal o setkání, které se konalo u pobřeží Monaka mezi člověkem jménem Neil Keenan a 57 finančními zástupci z různých zemí světa. O čem bylo toto setkání a proč to bylo tak důležité?

V podstatě byla vytvořena aliance s podporou bílých klobouků z americké armády, která se pokoušela převzít kontrolu nad celosvětovým finančním systémem z rukou elitních západních pokrevních rodových linií, o nichž mluvím jako Chazarské mafii.

10. Takže v podstatě existuje velká mezinárodní aliance, která se postaví proti jednotnému světovému řádu?

Nejsou v opozici proti světu spojenému přátelstvím a právním státem. Oponují světové fašistické diktatuře ovládané Satanem, kterého uctívají elitní pokrevní linie.

Proruská hysterie na straně chazarů je dána tím, že byli vykopnuti z Ruska a Rusko nyní prochází velikým znovuoživením křesťanství.

11. Jaké jsou zdroje, od kterých získáváte svoje intel – zpravodajství?

Mých zdrojů je opravdu spoustu, a jsou různorodé, ale zahrnují i lidi ve svobodozednářské Lóži P2, FSB, NSA, Gnostických Illuminatů, CIA, americké vojenské rozvědce, různých japonských zločineckých skupinách, asijské tajné společnosti, japonském vojenském zpravodajství, severokorejce, atd.

Byl jsem zde reportérem 30 let, což znamená, že jsem vytvořil komplexní soubor kontaktů.

12. Existuje tedy mnoho lidí ve zpravodajské komunitě po celém světě, kteří pracují tiše a jsou také součástí této mezinárodní aliance, která usiluje o ukončení korupčních mocenských systémů našeho světa?

Ano, opravdu ano.

13. Uvedli jste, že jste bylo již 5 pokusů vzít vám život. Je zřejmé, že „jim“ se nelíbí, že dáváte takové odkrývající informace na týdenní bázi.

Pět pokusů o vraždu zahrnuje:

V Itálii jsem byl otráven Vincenzem Mazzarou, rytířem Řádu teutonských rytířů a vedoucím členem svobodozednářské lóže P2.

Pokus mě zastřelit japonskými gangstry na Sachalinu, v Rusku.

Několik pokusů o vraždu japonskými gangstery v Osace, které zaplatil agent Rothschildů, Michael Greenberg.

Pokus o útok infarktem vyvolaným elektronickým zařízením v metru v Tokiu.

Byl jsem bodnut jedovatou jehlou Mutsuakim Okubou, severokorejským agentem.

14. Někteří lidé říkají, že publikujete dezinformace, protože některé věci o kterých jste psal se nestaly.. Mnoho věcí však an. Můžete mluvit o některých z těch velkých událostí, které se staly?

Když mě lidé obviňují z toho, že jsem dezinformační agent, v podstatě mi říkají, že jsem lhář, který jen pomlouvá.

To, co se stalo, je, že mé zdroje mi řekly, že se některé věci stanou, a že se ne vždy stanou, jak mi to zdroje řekly. V takových případech jsem citoval mé zdroje a oni se mýlili. Například důležité zdroje ze CIA trvají na tom, že Joe Biden bude prezidentem, ale ukázalo se, že je to Donald Trump.

Nicméně některé mé zdroje přesně předpověděly události jako šok Lehmanů, svržení vlády Muslimského bratrstva v Egyptě, jaderný teroristický útok Fukushima na Japonsko atd.

15. V podstatě se tak děje dobré věci, a to navzdory nedostatečné pozornosti médií?

Dobré věci se rozhodně dějí a to je zřejmé pro všechny, kteří je jsou schopni vidět. Pouze 6% američanů důvěřuje mainstreamovým médiím, což znamená, že vlastně tato média zabíjejí sami sebe svým neustálým lhaním a krytím.

16. Jakékoli další zprávy, které chcete sdílet se světem nebo s někým jiným?

Ano, proces vytváření a rozdělování peněz je proces rozhodování o tom, co lidstvo bude dělat ve své budoucnostu. Tento proces by měl být veřejně prospěšným způsobem transparentní, nikoli soukromým monopolem v rukou gangsterů. Snažíme se osvobodit lidstvo před hrozným režimem babylonského dluhového otroctví, a ten kdo na této frontě vítězí jsme my.

Rozhovor byl poskytnut na webu:

http://themindunleashed.com/2017/07/former-mainstream-media-journalist-blows-whistle-911-fukushima.html

a převzat webem:

http://www.zerohedge.com/news/2017-07-23/former-forbes-bureau-chief-blows-whistle-911-fukushima

Zanechat Odpověď

